RÅKNA-CITY

Norgebesök

Ja imorgon eller på fredag kommer Råknas invånare bestå till mestadelen av norrmän. Håll er undan som inte gillar att titta på snygga människor!!!!
Har satt kidsen på att städa sina rum, husvagnen är oxå ren och vovvarna borstade.
Undrar vad jag ska ha på mig när mina celebra gäster kommer? Kanske ska vira in mig i en norsk flagga, kanske ha samedräkt på mig eller kanske helt enkelt gå naken??? Åh så svårt!
Ska bli jättekul att Mona och Marius kommer med sina hundar och barn. Bara mött dom en gång innan men det klickade på en enda gång. Lättsamma, pratsamma och goa människor.
Nu hoppas vi bara att vädergudarna är med oss i Borås där vi ska ställa ut våra underbara hundar på lördag. Hmmm kanske läge att ta en soldans tillsammans med dom när dom kommer.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: