RÅKNA-CITY

Ensam

Hade ledig fredag denna veckan vilket betydde fönsterputs och gardinbyte. Inte gjort sen i vintras så det var välbehövligt. Sen va det sängarnas tur. Allt åkte in. Kuddar, täcken, sängöverkast. Sicken tid det tar att få allt att torka. Tumlaren har gått i två dagar nu. Jävla massa sängar.... 4 i husbilen, 1 i lastbilen och 5 innomhus!!!!
Bobbe är och fiskar så jag och Gina har klippt gräset, vattnat uteblommorna och kastat boll. Sköööön helg. Nu grillning och vin och bara lata sig.
 
 
Nu är det en veckas arbete till och sen har jag tre veckors semester SJÄLV. Hm va ju inte riktigt vad jag räknat med men men bara att hitta på något. Blir väl lite turer med husbilen, pilbågsskytte och äventyr på både hemmaplan och på nya ställen. Är ju svamp i markerna så jag och Gina sticker ju gärna ut i skogen och vandrar.
 
Efter semestrarna är det dags att lägga om kosthållningen. Aldrig vägt såhär mycket. Jag har inte så ont av det i allmänhet men inser ju att det kanske inte är så hälsosamt i längden. Var är träningsnarkomanen????Ingen aning om jag ska va helt ärlig. Har blivit så jävla lat. Känner inte för att göra något som är fysiskt ansträngande.
Nåja om ni följer bloggen i höst så får ni hänga med i min vardag som antagligen bara kommer innehålla inlägg om hur sugen på ditten och datten jag är😉
 
Ha en fortsatt fin helg💞
 
Ps....hatar att blogga på mobilen. Får nog skaffa en dator. Ds
 
Ps2.... har fått nya grannar. Verkar supertrevliga. Hoppas grannsämjan håller i sig då dom har två katter. Melker är ju en tokterrorist så hoppas han är snäll mot dom. Tydligen redan suttit och kollat in genom deras sovrumsfönster... SUCK! Ds2
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: