RÅKNA-CITY

Lördag

Spinning, Thorax mixat med core.... hej å hå vilken bra start på helgen. Var seg i benen utav bara helvete idag men kämpade på i alla fall. Ivrigt påhejad av mitt goa gäng såklart. Utan er hade inte träningen varit lika rolig!!!! Är så stolt över att äntligen börja känna i kroppen att man blivit starkare. Klarade inte fem sekunder av plankan innan men nu klarar jag lätt en halv minut. HÄRLIGT!!!! Känner i allt jag gör att kroppen mår bra och är stark och orkar hänga med på allt jag vill göra.
Bobbe, Martin och jag var i Halmstad idag då grabben och jag behövde nya skor. Medan vi var i skoaffären gick Bobbe in i sportaffären jämte och döm om min förvåningen när vi kom in där sen och maken hade plockat ihop nya träningskläder till sig själv. Tights och två träningströjor. Trodde jag skulle svimma. Vem hade kunnat ana detta för några månader sen.
Är så roligt att han vill träna med mig på lördagar och inbillar mig till och med att om han varit hemma mer så hade han tränat mer också. Han tycker det är riktigt roligt och hans rygg är helt okej nu efter att han börjat.
Nu blir det ett glas vin och njuta av en härligt lördagskväll!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: