RÅKNA-CITY

KUL SOM BARA DEN

I lördags var några vänner här och käkade. Så jäkla mysigt hade vi!!!! Tack för att ni kom allihopa!!!!
Skratta i massor gjorde vi och lyckades även bolla en del tunga samtalsämnen... precis som det ska vara när man är bland människor man kan lita på och tycker om. Aldrig någon som säger "men säg nu inte detta till någon" utan alla bara vet vad som gäller.

Idag har jag ringt och bokat tid till mig och Bobbe på sjukstugan. Vi har en del födelsemärken som inte ser så bra ut så istället för att gå och oroa sig för dom ska vi få dom kollade. Jag ska dit den 11:e maj och Bobbe den 12:e. Man kan inte vara nog försiktig!!! Nu kommer jag gå och tänka på vad dom kommer säga fram tills dess. SUCK är hopplös när det kommer till att fundera och oroa mig för saker.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: