RÅKNA-CITY

Husbil

Sista veckan innan semestern börjar och här är full rulle. Martin och Bobbe är i Hok och jobbar och jag håller ställningarna på macken.
På söndag bär det iväg uppåt i husbil,,, men icke i den vita vi köpte i höstas utan en ny investering. Retar säkert ihjäl dom flesta men va fasiken bryr jag mig om det. Detta är den vi var på g efter då men som vi tyvärr inte hittade förrän nu. Så kan det vara. Förlorade inte mycket på affären så vi är kanonglada. Tyvärr ställer det ju till det lite då affären måste ordnas tills på söndag så igår tömde jag vår kärra vilket var ett sabla slit. Herregud vad grejor man har. Nu är hela friggeboden full av saker. Hämtar den nya på fredag och sen ska den packas in i full fräs. Hahahaha ja det är ett nöje så knapps så betungande.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: