RÅKNA-CITY

Papper ska skrivas

Nästa vecka hoppas jag att alla papper på Råkna ska vara klara och att Råkna ska ha nya ägare. Himla spännande allting!!!! Vågar dock inte ropa hej innan det är klart, allt kan ju hända.
Varit vid lägenheten idag och gjort staketet ännu mera rymningssäkert för hundarna. Första dagen som dom faktiskt kissade där *FNISS*, om intresseklubben ville veta ;-) Sen fick dom se grannarna och en av deras hundar och fick se folk promenera förbi huset. Mycket spännande dag för dom. Än så länge har dom inte skällt på något eller någon men vet inte riktigt om dom känner någon revirkänsla där ännu,,, kommer väl antar jag,,,, suck!
Martin och jag är så på G att ta vårat pick och pack och flytta dit nu så det är inte klokt. Funderar faktiskt på att åka och hämta nyckeln och betala lite extra på första hyran för att komma till skott nu. Kunde ju i alla fall montera ihop våra Ikeamöbler och börja komma iordning lite smått. Är tråkigt utan internet i Råkna både för mig och Martin. Får se hur denna veckan artar sig. Skulle behöva en stark individ som kan koppla lampor och lyfta och krångla,,,, men får väl vänta på att maken kommer hem till nästa helg istället.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: