RÅKNA-CITY

FLYTTAT

Ja nu är vi Hyltebor igen då och det känns himla gött kan jag lova. Lite rörigt hemma just nu men för varje dag så blir det mindre och mindre sopsäckar och kartonger i lägenheten och mer och mer hemtrevligt.
Hundarna och katterna och till och med fiskarna verkar trivas alldeles förträffligt så där har jag nog oroat mig helt i onödan.... som vanligt.
I helgen har vi slitigt som djur bara för att få bort mycket av kartongerna och dom svarta sopsäckarna som stog överallt. Tycker vi har lyckats bra! Nedervåningen är någorlunda rensad och nu ska vi sätta fart på övervåningen.
I Råkna har vi anlitat en städfirma att sköta flyttstädet och det blev skitbra. Jisses så rena mina fönster blev, den sabla kylen och duschen med allt det gröna på väggarna... hahahaha!!! Var värt varenda krona och jag kan varmt rekommendera BM´s Städ & Bemanning (www.bmstad.se) Tel 0733-998807.
Fick inflyttningspresent av svärmor i helgen.... ny kokbok. Har tjatat länge om att jag vill ha en ny version av Ica´s och nu fick jag den så jag kan slänga den gamla som var väldigt skabbig.
Får tacka pappa för all hjälp med flytten och mamma som stått för matlagningen. Guld värt med sådana föräldrar.
Megatack till våra kompisar Böna och Jessica också som fått lyfta och fejja!!!!!!!!!
Hoppas alla får en bra måndag!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Grattis ! Äntligen inflyttade. Hoppas ni kommer o trivas riktigt jäkla bra :)