RÅKNA-CITY

Fantastiskt!

Börjar kanske bli tjatigt men kan inte uttrycka med ord hur det känns i kroppen när man vet att man är "rätt" i livet. På rätt plats med dom rätta människorna... då är man lycklig och LYCKLIG är precis vad jag känner mig just nu. Vet ju såklart att allt i livet går upp och ner men just nu ska jag bara njuta av allt!!!!
Idag lyser solen och det är sådär härligt vårigt ute. Pojkarna och jag tog en vända ner till samhället idag för att känna på hur det fungerar och det gick skitbra. Dom går så fint i kopplet och lyssnar bra. Möter jag någon annan hund så håller vi undan och hoppas att dom vi möter respekterar att vi inte vill komma för nära.
Mina nya grannar är skittrevliga allihopa!!!! Himla mysigt att ropa god morgon och slänga lite käft över staketet.
 
Här kommer bild på blomman jag fick av mamma igår...
 
 

Ha en underbar fredag!!!
 
OBS... nu åker jag och hämtar min nya torktumlare... jihooo!!!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 violeta
skriven :

Så underbart att du njuter av livet o du känner dig lycklig och att allt gå bra med flytten .. ☺