RÅKNA-CITY

Det går bra nu...

Jahapp så har vi snart bott i nya lyan i en vecka och allt flyter på som smort med katter och hundar och oss :-) Vi känner oss hemmastadda och har börjat komma iordning så smått.
I helgen ska vi till Halmstad och köpa torktumlare och lite lampor. Kul att shoppa!!!!
Cyklade till jobbet för första gången. Fasliga backar dit men desto snabbare hemåt. Lite skillnad att kunna cykla till jobbet på 15 minuter mot innan när det tog 35 minuter med medvind. Några snorungar som skrek hora efter mig när jag var på G hem,,,, inte van vid sånt då jag brukade cykla på Unnarydsvägen innan. Nu när man passerar genom byn får man visst räkna med sånt. Hade först tänkt att slå på bromsen och ge dom en uppläxning men då det var mörkt och jag var ensam så blev jag skraj. Snorungarna kunde ju vara typ megastora och kaxiga hahaha!!! Nåja skrik så på mig när jag har vovvarna med mig nästa gång så jävlar....!!!!
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: