RÅKNA-CITY

11/9-13

 
Ja nu är hösten här på riktigt och löven börjar bli gula och luften börjar kännas kylig. Härligt på något vis i alla fall. Man kan börja köpa ljus, ta på mysigare kläder (som döljer valkarna) och kura innomhus med gott samvete.
Skrev på FB om att jag testade en ny diet och det tog skruv såklart. Hahahaha! Alla har ju sitt och säga om en bantningskur och alla har sin favorit som dom ska propagera för. Tycker det är rätt skojigt att dra igång folk,,, funderar bara på hur dom orkar bry sig om vad alla andra pysslar med. Dom som är lite präktigare och säger att det enda rätta är att motionera mera och äta mindre har uppenbarligen aldrig haft problem med sina kilon. Är ju så lätt att säga så men vi andra som inte kan tänka på mat utan att gå upp håller inte med. Vi måste ha ett schema att gå efter för att vara strikta mot oss själva och verkligen göra just som dom "duktiga" säger... ÄTA MINDRE OCH MOTIONERA MERA".
Kör mitt race och det fungerar skitbra.... och vilken metod eller sätt håller jag numera för mig själv ;-) Är så roligt nämligen när man väl börjar gå ner i vikt och dom "duktiga" börjar fråga vad för metod man använt och man säger att man bara motionerat mer och ätit mindre.
Var ute på en promenix imorse. Hann precis innan det började regna. Luktar så gott ute nu när löven börjar förmultna och det är lite grått.
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: