RÅKNA-CITY

Ut på äventyr

Wohoooo jag och girlfriend med våra kids ska till Malmö och bo på hotell två nätter vecka 30. Jäklar så roligt det ska bli. Vet inte sist jag och Martin hittade på nåt sånt här utan Bobbe. Man behöver göra saker på tu man hand med barnen ibland.
Vi ska shoppa, kanske ha pickninick, kanske tura över till Danmark med båten eller åka till något vattenland.... MEEEEN coolast av allt är att vi ska få vara med på inspelningen/livesändningen av morgonlovsprogrammet på SVT. Hur häftigt är inte det??? Girlfriend känner/är släkt med en tjej som jobbar i sminket där så vi får vara med....!!!!! Jag som är som en galning när det kommer till kändisar kommer väl svimma av upphetsning och springa med autografblock som värsta fjortisen :-) (Hoppas inte girlfriend läser detta för då kanske hon inte bokar in mig och Martin på resan. Hahahaha!!!)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Oj va spännande =)