RÅKNA-CITY

Tack Lena

Syrran var innom här ikväll med en massa bilder som jag fick ladda över till min dator. Betyder jättemycket då många bilder ligger fast i vår trasiga hårddisk... bland annat foton på Ozzy och på Martin när han var liten.
 
 
Apkort på mig själv... suck! Bjuder på detta ;-)
 
 
Små kusiner som följer storkussen på en av hans hemmamatcher.
 
 
Leffe och Ozzy som bebisar.
 
 
Ozzy och Leffe.... så söta!!!
 
 
Idag fyller Leffe 7 år... hipphipphurraaaaa!!!!
 
 
Saknar min lilla Ozzy massor. Trodde när detta kortet togs att jag skulle ha många år tillsammans med våran nya familjemedlem men så blev inte fallet. Ozzy hade allergi och visade ett beteende som gjorde att vi tillslut inte vågade ha honom kvar.
 
 
Ordagrant en SÖTNOS!
 
 
Brorsorna!
 
 
Leffe och Ozzy Födda 3/1-2006
 
 
Jag, Gustav, Martin och Emma.... för ca 100 år sen hahahahaa!!!!!!
 
 
Kul med gamla foton,,, men vore trivsamt om några av dom var bra. Ser ju galna ut på allihopa!
 
 
Fru Carlsson ser matt ut,,, måste vara efter ett barnkalas som detta kortet är taget ;-))
 
 
Älskade Ozzy!!!!
 
 
Knodden
 
 
Knodden som liten puppy.
 
 
Trött efter en massa bus.
 
 
Leonbergerstyle såklart!
 
 
Knodden och matte på MyDog i Göteborg
 
 
Saknar utställningslivet lite. Ska med Annette, Buster, Chip och Indy till Göteborg på lördag. Ska bli jättekul!
 
 
Åhhh så fin han var där min goa kille. Nyborstad, fönad och tvättad!!!
 
 
Knodden längst bort.
 
 
Kulan som valp. Inte kosntigt man blev kär i honom,,, vilken blick!
 
 
Knodden åker husbil med morfar.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 annette
skriven :

Jag är ju också med på en bild :( den på utställningen, står med Ludde i svarta kläder, kjol o svarta stövlar hujeda mig!!!!