RÅKNA-CITY

VÅRDEPP

Kan man få vårdepp light? Ja jag har nog det just nu.
Sitter och tycker synd om mig för alla möjliga olika anledningar.... herregud så patetiskt! Måste ha sol och lite värme så man kan börja njuta och få lite ny energi. Vikt, pengar, ensamhet, son, make, hundar, katter måsten, jobb, semester, trädgård, prestationer mm mm.... jisses! BEHÖVER SOOOL!!!!!!!!!!!!!!!
Idag sitter jag ensam hemma på valborgsmässoafton och glor på tv och tjuvkikar på fb samtidigt. Alla ska kolla på brasan, festa, käka mysigt och så... och jag har maken på jobb någonstans i södra Sverige och sonen ska vara med sina polare. Kunde ringa någon men vill inte... okar inte vara trevlig mot någon idag.
Hört rykten om att det ska bli fint väder imorgon... JIHOO! Jag ska nog åka på hundutställning i Smålansstenar och prata med vänner och bara vara... längtar!
Hoppas ni alla får en mysig valborg... kram på er!!!!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: