RÅKNA-CITY

Sliten

Måndag morgon igen och inte så länge till jul... fattar inte vart tiden tar vägen.
Jobbat förmiddag på macken och sen var det att gasa hem och måla mdf-skivorna till vardagsrummet och ett element. Hatar att måla numera :-(
 
 
Här står/ligger alla skivorna grundmålade och fina. Imorgon kan jag förhoppningsvis stryka dom med första lagret av den riktiga färgen som heter "Skogssvamp". Spännande.
 
Halkade på hal mossa och sträckte till min onda ljumske så nu blir det inget kutande på löpbandet imorgon som jag hade tänkt. Superless på att inte kunna jogga :-( Gått upp cirka fem kilon sen i somras pga av det. Äter alldeles för mycket och behöver därmed mitt joggande för att ligga i fas med vågen.
 
Nu sitter jag i min one-peace i tv-fåtöljen och bara jäser. Trött som jag vet inte vad.
 
Imorgon ska jag och sonen till simhallen i alla fall. Han skulle nog ha en kompis med sig så jag får väl sysselsätta mig med att simma.... GÖTT!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: