RÅKNA-CITY

KLAAAAR!!!!

Idag begav sig Knodden, Kulan och jag till Halmstad för att fixa dom sista julklapparna. Tre timmar senare var vi klara vilket jag tyckte var bra kämpat!
 
 
Detta firar jag med ett glas vin fast det bara är tisdag.
 
När shoppingen var klar begav jag mig till Annette på Endless Eden´s kennel. Gosade massvis!!!! Mååånga vovvar att klappa. En av dom små tyckte att mina skor hade sett sina bästa dagar och käkade upp hälen på den ena... hahahaha! Tur man inte går i märkesskor.
 
 
Mötte även en fb-kompis hos Annette som heter Pia Ferrold. Superkul att få mötas live någon gång. Hon var lika mysig som jag hade trott. Hoppas du kom hem ordentligt till Danmark Pia! Kul å mötas!
Tack för kaffet Annette!!!!! Ses snart igen!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Duktigt o va klar med julklapparna ! Ge mej tips !!

Svar: Tipsen kommer här.... Presentkort på spa i Varberg el H-stad, onepeace, go hudlotion, presentkort på hotellvistelse, Lissebergspengar, Biobiljetter, resturangpresentkort, goa varma innetofflor, doftljus, ljuslycktor att ha ute, maffig godislåda, presentkort på BVD eller kanske en vandrande pinne.
Ellen

2 annette
skriven :

OOOOOPPPPPS kan det varit INDY som är skyldig, sorry :(

3 Susann
skriven :

Tack för tipsen =)