RÅKNA-CITY

SLÖINGE

Imorgon ska jag ringa Slöinge för att berätta vad jag tycker om dom!
Först är det kundbemötandet både mot oss människor och djur som felar och som jag tyckt varit galet sen jag började åka dit för 14 år sen. Man ska hälsa även på hunden inte bara sätta igång med vad man nu ska göra och kan ju fråga ägaren om det är okej att bara gå fram osv. Är ju oftast skadade och sjuka djur man åker till vetrenären med också och då kanske det inte alltid passar att dyka på.
Sen att dom denna gången rakade Knodden´s fukteksem utan att ge lugnande är det inte bara jag som reagerat mot. Inte klokt egentligen men antar att vetrenären ansåg det var det snabbaste för att hinna mer under dagen för egen del. På med minkorg och hålla i honom och så kör vi. I fortsättningen är det JAG som bestämmer hur min hund ska hanteras hos en vetrenär!!! PUNKT!
FA-AN VA FÖRBANNAD JAG ÄR JUST NU!!!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mette Grön
skriven :

Hej Ellen

Jag förstår dig. Tyvär har jag lite samma uppfattning om Slöinge - aldrig att jag åker dit någon mer gång.

Jag tror inte att de kunde rädda Albert eller Hajen, men just bemötandet vid flera tilfällen är jag inte alls nöjd med.

Albert var jätte dålig en dag och det gick inte att få reda på vilken medicin vi skulle ge honom för veterinären som var där sade till mig att hon kunde inte så mycket om medicin, så han blev vid ett tillfälle fel medicinerad vilket jag inte tror hjälpte honom särskilt mycket. Flera dåliga intryck har jag tyvär fått - så som sagt aldrig mer Slöinge för min del :(