RÅKNA-CITY

Härlig start på maj

Åkte ner till Halmstad imorse till Annette Berntsson för att kika på valparna. Kan säga att dom då rakt inte blivit fulare,,, eller mindre sen jag såg om sist... snarare tvärtom. MYSIGA!!! Fick hålla en av valparna och den snusade så gott mot min hals. Kul och se om några veckor om det fortfarande går att hålla den inne i handen på det viset FNISS! Kanske skulle ha det som tradition varje månad att åka till Annette och försöka ta ett likadant foto på mig och valpen.
Sen bar det hem för att rensa lite ogräs. Skulle egentligen målat och fixat klart i Sara´s garderob men anser att innejobb ska göras en regnig dag och sådana här dagar ska man vara ute.
Joggade en vända också eftersom vi ska äta pizza ikväll. Var kanske aningen varmt men det gick i alla fall. Joggade 5,89 km på 29 minuter vilket är en bra tid för att vara mig.
Nu ska jag slappar resten av agen och bara njuta av att vara ledig!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: