RÅKNA-CITY

Elise

Idag styrde jag och Kulan nosen/näsan mot Elise´s boning utanför Smålandsstenar.
Vi drack kaffe, gosade vovvar, promenixade och Elise var snäll och tog lite foton på min lilla Kulan.
Konstigt nog ser han till och med ståtlig ut på vissa av dom. Får kanske inse att hans "byrackestil" håller på att försvinna och valpen håller på att bli en man.



Matte och Kulan är på utflykt!



Kolla in mattes stil... herregud sicken diva va???



Gosa på språng!



Gääääsp!



Man blir trött av att leka med tjejer!



Lilla Gosa!



Sicken frissa grabben har!



Foto från i sommras som jag gillar så mycket. (Elise som fotograferat här med.)



Gosa och Kulan hade skojigt tillsammans!



Tycker detta fotot är så fint!



Lång tunga eller vadå?!



Kulan mars -12



Han är rätt fin min lilla gosse!!!!

Tusen tack Elise för fotograferingen idag!!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lisalainen
skriven :

=) det var superkul o bägge dina vovvar e så fina så alldeles ♥ Det var bara kul att fota en sån skönhet som Kulan i dag ♥ Nästa gång får du ta Knodden & Kulan så får vi fota igen =) Kram ♥