RÅKNA-CITY

Lektion

Bobbe kom hem för att tanka på det sabla elverket som låter som en hel fabrik på framsidan av huset. Fick mig en lektion i hur man startar och stannar det, vilket jag som vanligt kommer glömma tills jag måste göra nåt med det... och får ringa sonen som är hos grannarna och be honom komma och fixa det.
Hatar allt som har med ström, sladdar och proppar att göra så till den milda grad att det nästan är fobivarning. Byter inte gärna glödlampor 8typ aldrig), tittar aldrig mot en lampa när jag tänder den (ifall den sprängs) och skulle aldrig få för mig att starta en bil med startkablar. Japp sån é jag!
Lika sabla trött idag som jag varit dom sista dagarna (för er som varit dödligt trötta när ni var gravida kan jag tala om att detta är nåt liknandes) så antingen kommer jag bli sjuk, är jag gravid (vilket inte är troligt då man måste ha sex för det... hahaha) eller så har jag någon brist på något piggelinämne i kroppen. Ska bli intressant att åka först till Halmstad och därefter till Varberg när man har tunga ögonlockar. Får ladda upp med någon bra skiva i bilen som jag kan joddla till.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: