RÅKNA-CITY

Dagsljus

Bobbe och jag sov länge idag då vi pallade vara uppe till 01:00 och kolla på film på lördagskvällen.
Blev långfrukost... mums!
Emma och hennes pojkvän kom och pinglade på dörren... GAAAHHHH!!!!!! Det ultimata testet!!!! Kommer grabben tebax hit efter att ha sett dels mig i dagsljus utan ordning på skatboet och dels sett Råkna i florerande ljus. Det är den stora frågan det! Snabbade mig att ta bort tandkrämsfläckar på golvet i badrummet (hur nu dom kom dit... två meter från handfatet???) och dammade av kaffebryggaren i ett naffs.... sen hittade jag några gamla lussekatter i frysen så jag skulle tas för en riktig bullmamma. Vet inte om han gick på det då jag säkerligen fortfarande luktade rödvin från igår och hade flottigt hår ;-)
Nåja om han återkommer är han en modig rackare!!!!!
Idag blir det nog en promenad med vovvarna i skogen igen och annars bara slappa. Ha en härlig söndag hörrni!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sandy La Dolce Vita
skriven :

Haha, jag tror nog han kommer våga sig tillbaka.. Han borde ju märkt hur härlig du är trota trassel på huvvet :)