RÅKNA-CITY

Måndagar är värst!

Hatar måndagar så är det bara! Man måste stiga upp tidigt vilket inte är min grej GÄÄÄSP!
Gått bra att jobba, mycket att göra och så träffar jag Maria såååklart. Bara på måndagar som vi löser av varandra så det blir alltid en liten pratstund vilket är så mysigt. Kram på dig fröken Ohlsson!
När jag kom hem var det två elektriker i full gång med att dra sladdar och sätta ut eluttag och annat. Jäklar så här såg ut... ja faktiskt redan innan dom kom och det blev inte bättre av att dom borrade och i väggar och klampade runt så det kom sågspån överallt. Bra blev det i alla fall och trevliga var dom.
Nu kan Bobbe och jag i mån av tid börja göra klart Sara´s rum och sen börja med hallen. Skönt när man ser en ände på eländet. Är ju mitt i vedhanteringen också så det är mycket som ska ordnas men får ta en sak i taget.
Bobbe och jag har traskat en vända med vovvarna i skogen nu på eftermiddagen också och nu har vi placerat ändarna i soffan och sitter som två urvridna skurtrasor och bara latar oss. Ska inte göra ett vettigt hantag mer idag.

Här kommer en bild på mina nya svindyra ljus och min nya ljusbricka...



Fina va?!!!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 maria
skriven :

Kramisar på dig!