RÅKNA-CITY

PUH!!!

Jobbat förmiddag idag. Tiden har bara rusat iväg. Har som vanligt haft både datastrul, kassahäng och annat tekniskt skit som bara en support kan fixa. Tredje lördagen som jag jobbar där det är nåt meck med pumpar eller annat på morgonkvisten. Grrr! Var dock en trevlig support som inte tyckte det va så farligt när en uppretad och väldigt stressad expedit ringde och väckte honom på morgonen.
Mycket kackel annars fram och tebax mellan vissa människor. Blir så trött på allt ibland. Inte kul när man inte vågar prata om vad man vill för man vet inte vem som vet vad och råkar man säga fel sak till en blir det ett sabla liv på alla andra. Jobbigt! Nu ska jag bara hålla mig ifrån allt tjaffs så jag inte får skulden för nåt.
Bobbe snickrar på nya motorcyklens boende nere i ladugården. Blir nog bra. Hade väl kanske hellre sett att vi snickrade på gästrummet men men det hinns väl med innan vi dör det också.
Fint väder... funderar på en joggingrunda men är lite seg i knoppen så jag väntar en stund och ser om anfallet går över. Hade i och för sig behövt springa lite så jag fått ur mig både lite irritation och vaniljbullen från systemet.
Vovvarna hade också behövt komma ut en runda idag. Kanske kan locka med maken på en promenix med dom senare idag. Ta Knodden med sig och springa känns inte aktuellt... är som att dra en mycket gammal snigel i koppel... ja ungefär som "Björnes magasin" liksom.
Ha nu en skön lördag för det ska jag försöka ha!

PS: Emma var rädd om dig over there! DS
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Jag kan springa med Knodden ....