RÅKNA-CITY

FODERBILEN

Handlar ju allt mitt torrfoder både till hundar och katter, kattsand, klosaxar mm mm på Foderbilen eftersom man då får allt hemkört till yttertrappan utan extra kostnad. Supersmidigt när man har stora hundar som vräker i sig mat, tre katter som också har det som hobby numera ÄTA och fiskar som givetvis inte har annat att pyssla med i akvariet än att äta och bajsa.
Nu sist när jag beställde kattmat så var fodret restnoterat men dök inte upp efter 3-4 dagar som det var sagt så jag mailade dom och vipps så var fodret på G och dessutom fick jag 50 kronor rabatt vid nästa köptillfälle. Så glad jag blir när det inte är svårare än så att se till att man är en nöjd kund.
Tack Foderbilen för att ni finns med både erat sortiment och trevliga kundtjänst!!!
Nu när jag ändå skriver om dom kan jag ju sända ut ett önskemål till dom och det är att jag som hundägare saknar att ni inte har Fodax i erat sortiment. Antar det beror på att det är frysmat men det är många innom hundvärlden som hade nappat på det fodret om ni hade haft det.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: