RÅKNA-CITY

Fin hund

Idag har jag borstat igenom, klippt och grejat med Knodden. Vågade inte duscha honom då han har en massa päls som ska ramla av som antagligen hade blivit rastafari om jag blött ner honom, men han blev skitfin i alla fall.
Han är så duktig och stannar stilla medans jag pysslar med honom. Annat är det med Kulan som fick frispel när han insåg att vi skulle vara i verkstan. SKITFARLIGT där inne ju... grrrr. Tillslut gav jag upp men han ska veta att när som helst anfaller jag honom och drar fram både kammar och borstar från mitt hölster.
Bobbe tyckte jag skulle blåsa av hundarnas päls med en megastor kompressor men då jag kollat trycket så insåg jag att mina hundar skulle hamna nere hos grannen med det trycket. Sen var det iskall luft också så jag misstänker dom hade frusit ihjäl så det blev ingenting med det. Tanken var dock god herr Carlsson det måste erkännas. Kanske kan han köpa mig en riktig hundfön i julklapp????? Kostar ju inte sååå mycket hahahaa... bara många tusenlappar... SUCK!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: