RÅKNA-CITY

Orättvisst

Ja inte är livet rättvist alla gånger! Blir så deppig när jag tänker på att vissa unga som har hela livet framför sig ska drabbas av fruktansvärda sjukdomar som bara jävlas hela tiden och aldrig bara sådär kan försvinna. Man skänker pengar, och inget fel i det, men jag vill ju att just dom pengarna ska göra just min vän frisk! NU helst också!
Men vad tusan hjälper det att gapa och skrika om hur orättvist allt är när det inte hjälper ett satans dugg! SUCK!
Idag känner jag mig sur, hjälplös och förbannad!
Ska försöka lova mig själv att gnälla mindre över mina egna bagatellsjukdomar som inte ens är värda att pipa om och återkomma när jag verkligen behöver medmänsklighet och någon som tycker synd om mig. Finns dom som har det så satans mycket värre än jag!
Håller tummarna för Bosse idag som är i Lund och opereras. Vi hejar på dig ska du veta!

Tror jag spytt klart över vidrigheterna jag hade innombords för denna gången...

Njaaa... Knodden var dålig inatt igen. Är det sabla torrfodret som ställer till det för honom men då han vägrar äta mjukmaten så får jag trixa och greja för att över huvudtaget få i benranglet något.

Så färdiggnällt... tror jag!

Är det någon som vill ösa ur sig lite skit i kommentarsfältet så går det så bra så....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Ja jag hade kunnat ösa ur mej hur mycket som helst... så jävla orättvist livet är ibland..... Varför liksom ????



Hoppas du får i Knodden lite mat.

2 Helle
skriven :

Ibland är det skönt att bara gnälla av sig :)