RÅKNA-CITY

Dagen idag

Är en fröjd att gå in på min blogg nu då den är så fin eftersom bästaste Jeppi och Jonnie har fixat till den åt mig. Jag som hade tänkt sluta blogga.... kommer inte på tal nu när den är så fräsch!
Pigg idag kors i taket. Skönt dock!
Lagar lunchen nu fast klockan bara är strax innan tio. Är så skönt att ha den gjort ju. Idag blir det spagetti och köttfärssås efter mamma´s recept. Alla i familjen älskar den så det är ett säkert kort.
Ska åka innom sko/tygaffären i Skeppshult på taxitur nr två då jag behöver en ny dragkedja i mina brallor. Bytte dom på Generös en gång då dragkedjan bara åkte ner men nu är det likadant på dom nya. Trött jag blir. Egentligen skulle jag bara lämna tebax dom men pallar inte. Min kära far har erbjudit sig att sy i den så så får det bli.
Efter körningen i em ska jag åka till min kompis Jennie Larsson i Varberg och klippa mig. Frisersalongen heter Sax och Fön och hon är jätteduktig tycker jag. Ska krulla till borstet idag så jag kommer se ut som en svamp i några veckor innan det lägger sig men vad gör man inte?!
Ha en underbar vecka!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

Ja visst gör det susen att ändra lite =) Du får hojta när du ska ha ny =)