RÅKNA-CITY

Stressigt det blev

Idag började jag min sportlovssemester med ett telefonsamtal från bossen som undrade om jag kunde jobba lite på macken. Hrm... inte så skojigt direkt men klart man ställer upp om man kan så nu står jag här men klarade mig undan med tre timmar så det ska jag nog klara av.
Hunnit med en vända till Halmstad också för att hämta mina inlägg till skorna. Spännande det ska bli att testa och springa med dom nu och se om mina benhinnor klarar sig bättre.
Köpt dom sista födelsedagspresenterna till sonen också som fyller år på söndag. Uj så dyrt det blev men han kommer verkligen gilla grejorna.
Vovverna och jag tog oss en promenad vid sjukhuset i stan. Kula börjar verkligen bli könsmogen nu. Han har börjat småkissa och sniffa på damkiss. Suck... får släpa med honom.
Idag är det alla hjärtans dag. Sara och Martin har fått varsin chokladkartong och Bobbe en påse med snus och godis. Tyvärr kommer nog inte Bobbe hem ikväll så jag får väl mysa med mina vovvar istället.
Ha en bra dag allihopa!!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: