RÅKNA-CITY

Grannar

Vill bara sända ett tack till några av mina grannar som pallar med mina skällande hundar som flyger som torra skinn förbi staketet varenda gång dom passerar utan att en enda klagat. Inte för att jag vet vad dom skulle klaga på förutom ljudnivån men men...
Råkade komma två stycken med hundar samtidigt förbi staketet så mina hundar satte igång så jag trodde dom skulle få hjärtattack men det enda grannarna verkade bry sig om var att dom störde genom att ta sig förbi huset... det är snälla grannar det! Herregud är ju vi som stör dom och inte tvärtom.
Skulle det vara någon granne som läser detta så vill jag bara berätta att vi i Råkna-City alltid försöker förbättra hemma hos oss så att vi ska störa så lite som möjligt.
Nu är planen att flytta eller sätta ett staket till så att inte mina Leonbergerpojkar springer precis utmed vägen då jag förstår att det finns folk som tycker det är obehagligt att passera pga detta. Det är på G... ha bara tålamod med oss och tack för att ni alltid är så trevliga mot oss vildar!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: