RÅKNA-CITY

Lördag den 23 oktober

Idag sov jag till 07:00 sedan ver det en hund som ulkade i sovrummet och en annan som stog och gastade på övervåningen. Tror hunden som gastade skrek "JAG VILL HA FRUKOST NUUUUU". Håhåjaja det var bara att ta tag i dagen.
Har hängt upp en maskin med tvätt och lyssnat av mitt mobilsvar. Var en viss person som ringt på den inatt på lyset och sjungit Kungens man. Ljuvliga toner... not. Hehehehee....
Nu dricker jag kaffe och ska kolla min Facebook. Misstänker att personen som drack alkohol inatt kan gjort vissa inläg där som jag måste kolla in.
Bobbe, Martin och jag ska åka till Rydö idag och kolla på hästtävling. Barnens kusiner rider och det ska bli spännande att åka och titta. Martin längtar nog mest då han är sugen på att själv börja rida.
Ha en trevlig helg allihopa.



Foto på min söta son Martin.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Nä ringde bara...väl?

Detta kommer klart upprepas!! Nästa gång till hemtelefonen!!