RÅKNA-CITY

Happy Gram

To: S & E
From: Ellen

Ville bara tala om för dom små glinen vad dom betyder för mig.... MASSOR!!!
Idag slutade deras visit i Råkna med tårar och tandagnissel vilket inte var roligt alls. Man har saknat dom så länge och så slutar deras besök på det viset... URK!
Missförstånd och oavslutade samtal... inte bra!
Tror ändå innerst inne att dom små liven vet vad jag tycker om dom och att mina ord kan vara hårda men att det inte är så illa ment som det låter.
Huvudsaken är att dom vet att hit är dom alltid välkomna... MEN bara om dom själva vill.

Miss you girl´s!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

Tack Ellen :) Det går nog inte förklara hur mycket vi älskar er i Råkna. Va skönt att komma till er och hälsa på, jag har saknat er <3

2 Ellen
skriven :

Gullunge!!! Trodde inte du brukade vara inne på min blogg och småkika?! Välkommen tebax hit för att läsa vad som händer här ute i skogarna;-))