RÅKNA-CITY

Poolen ska fyllas

Nu ska Bobbe hjälpa sonen att fylla megapoolen som han fick av Susann. OjOj så Martin har väntat. Passar ju bra att sätta igång med det nu när det ska bli fint väder ett bra tag framöver. Hoppas nu bara att den hålls någorlunda gräsfri eftersom man knappast kan fylla den mer än en gån per säsong utan att vattnet i brunnen tar slut.

Själv sitter jag i solen på baksidan och läser. Funderar på att ta ett glas vin. Har nog bara så det räcker till ett glas till och sedan är det slut. Sara har lånat lite så jag hoppas hon snart köper tebax det så man inte behöver vara törstig i sommar.... heheheh!!!! Funderar på att hålla hennes dödskalletröja som gisslan tills vinet är tebax i Råkna... GARV!!! Vet att hon älskar den.... Mooohaahahahaa...

Måste tyvärr handla imorgon. Urs så tråååkigt! Har försökt undvika samhället för ibland är det bara så skönt att hålla sig borta från folk. Känner mig som en enstöring men just nu vill jag bara ha det så.

Ha det så bra folkens!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: