RÅKNA-CITY

Superduktig hund

Stackars Ozzy. Nu har han över en månad med örondroppar framför sig men det är inget större bekymmer för mig eftersom han är så supersnäll när man ska göra något med honom här hemma. Örondroppar, kloklippning, ge tabletter eller sätta sprutor... INGA PROBLEM ALLS! Gott är väl de för skulle vi hålla på att krångla med en hund som han som ska ha medecin så ofta så skulle det bli väldigt arbetsamt
Idag när jag började skaka flaskan med örondroppar så bara satte han sig på golvet och det utan att jag ens behöver säga till honom. Sen kan jag gno i hans öron och droppa bäst jag vill. Springer aldrig iväg innan det är klart.
Mamma´s duktiga pojke!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

¤gilla¤

2 Lena
skriven :

Hahahah ja han är verkligen duktig, leffe är tvärt om han springer iväg så fort vi säger tex klippa klorna..