RÅKNA-CITY

Gäääääsp

Hade lovat mig en välbehövlig sovmorgon idag eftersom det varit många arbestmornar trots jul och nyårshelg. Hade tydligen glömt att fråga mina hundar vad dom tyckte om den ideén för ingen av dom var särskillt intresserad av att sova länge. Knodden väckte mig tidigt genom att spy upp träflis som han fått i sig av att äta spisveden och Ozzy hade bestämt sig för att slicka av sig all päls precis bredvid min huvudkudde. Är ju så fantastiskt roligt att torka kräk klockan 06:30 på en ledig dag.... JIPPIE!
Nåja tog det hela med ro.... vilket liksom ingår i mitt nyårslöfte.... "inte stressa upp sig och bli irriterad över skitgrejor". Tycker jag lyckades väldigt bra får jag säga. Medan hundarna var ute i trädgården och morgonpinkade och bajsade så kokade jag kaffe och svor utav bara helvete över att aldrig få en sovmorgon och lagom tills dom kom in var jag luuugn och harmonisk igen.
Nu sitter ja vid datorn och dricker kaffe och gäspar medan maken sover som en stock och likaså mina fyrbenta vänner. Ibland är livet såååå orättvist!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: