RÅKNA-CITY

Måndag



Trött Kulan

Helgen har gått så fort... redan måndag igen. Skit samma.... måndagar är helt okej om man har ett kul jobb att gå till och ett hemmaliv som funkar. Just nu flyter allt på lite väl lätt och har gjort det ett tag nu. Känns nästan som om man bara går och väntar på att ens värld ska rasa samman eftersom det börjar kännas oroväckande gött i livet just nu. Hmmm....
Idag startade jag dagen med en taxirunda som flöt på helt kanon. Barnen i tid och gött väder ute. Inte skojigt att köra när det ösregnar som det gjort nu senaste veckan.
När jag kom hem tog jag med Kulan och Knodden på en runda i skogen. Oj vad lerigt det var men det var så skönt att komma ut. Tog nästan en timme innan vi var tebax hemma. Kulan träffade kossor för första gången och tyckte dom var småläskiga. Knodden tog det hela med ro och la sig ner på gatan och bara tittade på dom, så typiskt för Leonberger.
Nu har jag lagat mat för några dagar framöver och ätit också. Gott att ha färdiga matlådor så man slipper så vid spisen varenda dag.
Ha en underbar vecka allihopa!



Knodden leker med ett gosedjur

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: