RÅKNA-CITY

Fika,,, igen

Sådär nu har jag lyckats klämma in en fika till idag. Denna gången åkte jag till Susann och tjabbade lite skit. Huuu var välbehövligt det var idag att prata av sig tydligen efter gårdagens ramaskri tillsammans med sonen om läxläsningen. Man får perspektiv på saker när man får prata. SKÖNT!!!
Vi tog även en liten promenad tillsammans. Gott ute men tyvärr lite grått.
Ska jobba extra imorgon. Himla bra eftersom jag egentligen inte har komptimmar så det räcker för att ta två extra semesterveckor.



Här är en bild på Susann. Som vanligt hamnar inte hennes ansikte på foton av nån knasig anledning. Tror inte hon vill visa att hon absolut inte fasnar på kort om hon tittar in i kameran, vilket jag tror beror på att hon är en häxa. Nu när jag skrivit det här i bloggen och alla vet om det så tycker man ju att hon kanske skulle sluta tramsa så fort en kamera åker fram och helt enkelt testa att glo in i kameran någon gång då och då.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Häxan
skriven :

Det är sant... tittar jag rätt in i kameran så blir det bara ett svart håååål.... hahaha....

2 Malin
skriven :

Häxa eller ej. Vi ska nog lyckas den 7:e!!