RÅKNA-CITY

SUR

Måste bara avreagera mig!!!! Hunden har varit framme IGEN! Tog min nyinköpta BH och åt upp den!!!!!!! GUD SÅ ARG MAN KAN BLI!!!!!

PAUS!!!!!

Medan jag skriver detta så hör jag ljud..... "Knoddenljud!"
Han står i hundsängen och gnager i fuskskinnet så stoppningen bara flyger. Var i och för sig ett litet hål i den innan men nu är hålet MEGASTORT!

Han är ABSOLUT i trotsåldern nu och måste hållas kort!!!! Just nu ligger han på dammsugarslangen och sover. Äter han upp min fina Kerby-dammsugare så dödar jag honom.

Fortsättning förljer....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katarina
skriven :

Sitter här och fnissar lite lätt igenkännande som vanligt! Här om dagen sa sambon att jag nog borde ta en tur på tomten och plocka upp alla konstiga delar av diverse attiraljer som ett visst lejon roat sig med. Det är bara det att jag ständigt plockar upp konstiga delar av saker som jag inte har en aning om varifrån de kommer...gemensam nämnare är att allt är kraftigt demolerat oftast numera platt av vissa tänders behandling. Inne är hon som tur är beskedligare och låter saker vara.

Hålen i trädgården har jag numera gett upp. Ingen idé att ens göra nåt åt dem, Alice har nämligen bestämt att vi ska ha kratrar i trädgården.

Ja nu ser det alltså ut som vi syns i Tvååker, om nerverna håller dit...

2 Jessica
skriven :

Men herre gud hahah det är ju verkligen heltidsjobb med knodden du kan snart behöva en personlig assistent. He he ja du det bästa med skatten e ju att grannen var ju inte hemma när regnbågen var framme så han vet ju inte vad han har i huset :)

3 syster
skriven :

fick knodden ont i magen av att äta upp häxvrålen han snodde här? hahaha, han äter visst allt!!!