RÅKNA-CITY

Semesterplaner

Nu är det inte många dagar kvar innan jag går på den efterlängtade semestern. Ska bli så skönt eftersom jag ska vara ledig hela sommaren.
Nu börjar ju den stora frågan.... VAD SKA MAN GÖRA HELA SOMAREN????
Övriga sommrar brukar vi åka med husvagnen men nu vet jag inte om det kommer fungera med två hundar. Blir kanske bara bökigt och stressigt och inte alls den lugna sköna semester jag vill ha.
Ska åka och provcampa hos maken i Hok en dag och se hur det funkar. Är det inte så meckigt ska jag, maken och sonen åka runt i Sverige med vagnen och bara softa. Helst skulle vi vilja åka in i Norge men då jag missat det här med hundpass så verkar det som om det kan bli svårt. Måste kolla upp ordentligt hur det funkar.
Annars i sommar ska jag vara hundvakt, Martin ska till tandläkaren, hundutställning i Tvååker och bada såklart.

Ha en bra sommar!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

Urs det går inte så himla bra inte... Jag söker och söker och får inget. Men som sagt det är inte lätt att få ett jobb. Men jag håller mig positiv.