RÅKNA-CITY

Jävla gubbe

,,, nä det är inte min egen gubbe denna gången utan en utländsk snubbe!!!!
Mötte fa-anskapet i Örnabutiken i Hylte och babblade lite med honom eftersom han varit kund hos mig sedan jag jobbade på Statoil för evigheter sedan. När vi ska skiljas åt säger han till mig att han tyckte jag skulle ut och promenera mer eftersom jag uppenbarligen inte tog hand om mig själv. Jag bara "VADÅ?" Nä men du har ju blivit så tjock säger idioten då. Trodde jag skulle dööööö! Hur kan man bara säga så?! Antar att vi svenskar är lite väl försiktiga och så med vad vi vågar säga till folk vi inte känner så bra men han var verkligen för mycket på andra hållet. Fann mig inte förän jag kom hem och hade då lust att ta bilen ner till samhället igen och bara skjuta honom. Grrrr!
Okej att jag lagt på mig en hel del extra dom sista åren (typ 10 kg) men det vet jag ju. Är ju verkligen inget som jag inte märkt liksom.
Brukar annars inte bry mig så mycket om vad folk kan slänga ur sig men detta satte sig verkligen. Har glott på mig själv i speglen flera gånger och verkligen ransakat mig själv och visst är det en del för mycket men gillar man mat så är det så läget blir. Kan man inte vara snygg och fräsch även om man inte är slimmad?
Möter jag männsikan igen så måste jag verkligen säga åt honom att man inte säger så för jag får hans dumma komentar ur skallen annars.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica
skriven :

Du skulle sagt till honom att han kunde "svälja huvudet o byta kropp"

Hatar när folk är så jä-la tröga...



Ha det gott o skicka Knodden på honom nästa gång ni syns, har du tur blir det samma effekt som på damen med hunden...

2 Jessica
skriven :

Ha ha näsa gång säger du, jag är glad jag inte ser ut som ett in och utvändigt rövhål. Jag är fet du är ful jag kan banta sen nämner han nog inget mer :)