RÅKNA-CITY

För rätt money så talar jag

*ASGARV* Fick just reda på att några av mina kunder gillar personer av samma kön och någon man ville ha en dominant smal kvinna.... HEHEHE kommer bli mycklet svårt att ta dessa kunder på allvar efter detta ska jag säga!!!!!

Hade en annan kund innan,,, vi kan kalla han "mister M" som hade en något virrig dag. Berättade att en gång så hade han släppt av sambon på arbetet, åkt hem, nattat barnen och satt sig för att kolla på TV. När sambon kommer hem efter att kört in bilen i garaget så frågar hon lite spydigt om han ska ha pizzan som låg kvar i bilen. HAHAHA! Alzheimers Light säger jag bara!

Ja det är sådana här historier som får en annan att skratta och må bra en stund på någon annans bekostnad.
TACK SÅ MYCKET!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jonnie
skriven :

haha nje du vet här satt jag ju spritt språngande naken : )) och ingen kom och tog på mig