RÅKNA-CITY

Bläää vad är nu detta??

Jaha så mår ungen skit oxå. Hoppades att vi skulle klara oss från magsjukan men det börjar se mörkt ut. Grabben sitter och verkar febrig och har ont i magen. Själv har jag ett VÄLDIGT tungt huvud och kinderna känns heta.
För övrigt idag så har jag hunnit med en hel del.
Var hos syster på fm och passade Matilda. Tösen var miss sunshine som vanligt.
Gick med hundarna i byn. (Mötte Jane och hennes syrra så vi eremiter har varit riktigt sociala också.) Börjar få kläm på att gå med båda odjuren på en gång nu. Har Ozzy på ena sidan och Knodden på andra. Än har vi inte mött någon annan hund på nära håll men jag kan garantera att det ska bli spännande första gången detta sker.
Bakat lite idag. Vetelängder med nysningar, muffins med en liten dusst av snor och sedan har jag lagat en delikat måltid bestående av köttbular och makaroni. Mums,,,
Martin har haft tre kompisar här idag. Grabbarna höll sig mest på hans rum så jag märkte bara att dom var här när taklampan i köket höll på att trilla ner. Nu har dom dock åkt hem så nu är det frid...
Ska invänta sonens första kräk i följeslagaren,,, "spannen"....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: