RÅKNA-CITY

En vecka

Ja jag kan väl bara säga att den här första veckan på mitt nya liv har varit rätt tuff. Jäkla massa lååånga Power Walks och rätt tråkig mat som dessutom har sett likadan ut varje dag. Tvivlade på vad i helsicke jag pysslade med igår kväll. Första semesterdagen och satt och sörplade vatten när vi brukar ta varsina Gin och Tonic.... inte skoj någonstans. Gick och vägde mig och mätte mig så kändes det lite bättre. Har ju faktiskt hänt nåt på bara fem dagar så är väl bara att fortsätta slita.
Saknar spontaniteten i livet. Det är inte bara att gå till kylen och ta en frukt eller en smörgås och allt är schemalagt. Vi är ju inte dom som lever det lugna livet direkt heller så det gör det hela extra svårt tycker jag. Idag tillexempel åkte vi till Halmstad och skulle shoppa lite och det var ju ett sabla hallå med kvarg och ägg hit och dit.
Fick nästa veckas mat- och träningsschema och det såg väl bättre ut med godare mat och något kortare promenader. Ska ju ut med husbilen nästa vecka så det blir att ta med sig träningskläder och planera för matlagning i bilen. Blir verkligen inte enkelt men får bara bita ihop. I vanliga fall så dricker man vin, grillar, äter långfrukost med kokta ägg och en massa kaffe, käkar ost och kex och äter en och annan chipspåse på kvällen.... och nu nada!!!! VAD FAN HAR JAG GETT MIG IN PÅ????????????????????
Nästa helg ska vi dessutom på 40-årsfest..... jo men visst blir kul och sitta med ett glas vatten hahahahaha!!!!
Hoppas på framöver när jag gått ner lite att man kan lägga upp det så man kör hårt på veckorna med träning och mat och att helgerna kan vara något softare för detta är inte att leva livet :-(
Nåja nu ska jag banne mig bli smal så får sluta gnälla..... GO GO GO!!!!!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: