RÅKNA-CITY

BRÖLLOP

Var på bröllop igår för Danne och Erika Westeborg. Var så jäkla coolt då dom körde på den mer rockiga varianten som tema och det passade dom så bra. När dom kom i sin fina bil fram till platsen för vigseln och bröllopsmusiken började spela i en rockig variant hade jag pytte skinn på armarna.



Världens coolaste brudpar!!!!

Deras toastmaster var skitbra och det var fullt ös på festen. Åt super god mat från Sockerfrallan så jag trodde det skulle komma ur öronen och deras tårta var helt galet god.

Tack snälla Danne och Erika för att vi fick komma på ert bröllop och stort lycka till med ert äktenskap.

Såhär såg Bobbe och jag ut igår...

 


 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Ja det va dom på riktigt, passade så bra , mina vackra ungdomar 😊. Ni är fina med 😊