RÅKNA-CITY

Gått ner lite ;-)

Idag var det vägning och mätning.... vilket var så spännande då jag följt mitt kostschema slaviskt och gjort alla övningar, gått mina power walks och tränat mina pass som jag ska.
Har gått ner 4,9 kg och tappat 11,5 cm. Är sjukt nöjd med vikten men centimetrarna kunde varit mer men kanske inte får ha för höga krav har ju trots allt bara kört i två veckor.
Nu är det bara att kämpa vidare. Ny vägning om två veckor!!!
Var riktigt kämpigt att vara iväg med husbilen och inte få ta nåt vin eller käka godis framför tv:n men nu i efterhand var det såå värt det. Man har mysigt utan godis och alkohol.
Tack snälla Jennie Magnusson för allt stöd du ger mig och till min Bobbe för att du peppar mig så mycket och såklart min kompis Maria som jag kan bolla allt mellan himmel och jord med. Betyder så mycket för mig!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: