RÅKNA-CITY

Wohooo

Idag stod vågen på 69,5 kg (!!!!!!) vilket betyder att jag dels äntligen är under 70 kg och att jag gått ner 11,8 kg på 9,5 veckor!!!!!! Vägde 81,3 kg när jag började och det känns otroligt att jag lyckats passera 70-spannet på så kort tid.
Har börjat jogga igen och orkar springa över 5 km med råge och över lag så är allt mycket enklare när det kommer till träning. Himla gött när kroppen både ser starkare ut och är mer uthållig. Sen sover jag bättre och är mycket piggare på dagarna.
Träning och kost är nyckeln!
Nu är det 65 kg som är nästa mål och tanken på att orka/genomföra Göteborgsvarvet (2,1 mil) börjar locka. Aldrig joggat mer än 9 km i hela mitt liv men med ren envishet och mer träning så.... ingenting är omöjligt!

STOLT ÖVER MIG SJÄLV! Från att ha tränat som en tok vilket blev helt fel så har jag börjat träna "smart" och lagt om kosten helt. Mat är inte längre något man går och ser fram emot hela dagen utan ser det mer som ett bränsle till kroppen för att orka hänga med en hel dag. Unnar mig fortfarande vin om jag ska bort och äter sånt jag blir bjuden på men i övrigt är det nyttigt som gäller.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Wow ... grattis 😊. Du är verkligen duktig 😀👏👏

Svar: Tackar :-D
Ellen