RÅKNA-CITY

Snart är det över...

Imorgon är det fredag och på måndag börjar Bobbe jobba igen efter att ha haft tre veckor semester. Vi har haft så himla mysigt! Nästan bara rullat runt i husbilen och ätit och druckit gott och bara latat oss.
 


Min favoritplats är Bua småbåtshamn där dessa fotona är tagna när vi var där sist, alla från samma kväll. Helt magiskt att sitta vid havet och se hur vädret ändrar sig på himlen.

Tack Bobbe och Martin för denna semestern!!!!!

Själv har jag en vecka kvar innan det är dags att börja knega igen. Ska ta tag i träningen igen och bara försöka ta det lugnt annars. INGEN STRESS på sista semesterveckan inte.
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Härligt att du är nöjd med semestern :) Njut nu sista veckan, för jag måste ju medge att jag ser fram emot att din semester snart är slut :)