RÅKNA-CITY

Träning

Har ju haft totalt träningsuppehåll hela sommaren vilket var en urusel idé. Tyckte när jag kom på det att det var smart och skönt med tomt i almanackan men nu när jag ska komma igång igen har helvetet börjat. Låsningar i ryggen som avlöser varandra och andra förkylningen sen jag började jobba efter semestern drar igenom skallen och sen ska vi bara inte börja tala om vad vågen står på..... IGEN :-(
Nåja nu har jag i alla fall mjukstartat igen med två träningstillfällen i veckan vilket jag anser är för lite men då jag jobbar eftermiddagar är det svårt att hitta träningstider som passar så är väl bara att gilla läget. Tycker det är lättare att sköta ätandet när jag tränar mer så jag hoppas verkligen att det ska komma fler pass som infaller när jag är ledig.
Nu ska jag snart iväg på ett thoraxpass och sen ska Gina och jag ta en skön promenad om det inte börjar regna.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: