RÅKNA-CITY

Effektiv

Idag burnade jag igång klockan sju på morgonen i en faslig fas. Ville liksom ha klart alla tråkiga saker så min lediga fredag för en gångs skull verkligen blev en LEDIG fredag.
Betalade räkningar och stack och handlade direkt på morgonen... GÖTT!
Sen åkte jag till Annette Berntsson och drack kaffe och tittade runt på deras ställe. Jisses vad mycket dom fått gjort i nya huset och så jäkla bra det blir. Näääästan så man blir aningen avis på allt fint kakel, fina ytor för hundarna och all trädgård dom har. Själv sitter man i en Bofastlägenhet med Ikea överallt och utan möjlighet att lyxa till det. Nåja fördelarna för oss att bo i lägenhet överväger boendet i hus. Alla är vi ju olika.
Rövade med Annette till Halmstad sen. Skulle byta min fönsterputsmaskin på Jula och sen var vi på Kärleken och handlade växter på handelsträdgården som ligger där.
 
 
Tagit mig ett glas cider nu.... mums!
 
 
Nya somriga servetter
 
 
Ljus med doft av äpple
 
 
Planterat lite nytt på framsidan
 
 
Mina nya ugglor
 
 
Ljuvligt att få plantera blommor igen,,,, saknat våren massor.
 
 
Söta små rackare
 
 
Blir nog bra när blommorna tagit sig
 
 
Baksidan. Måste köpa nya solcellslampor i år.
 
Min nya fönsterputsmaskin
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann Hafström
skriven :

Gillar dina ugglor . Är nyfiken på vad du har inhandlat dom ? Allt det andra kan få flytta hem till mig . Ur snyggt. Ha en bra ledig het.

Svar: Ugglorna är köpta på handelsträdgården på Kärleken. Den stora kostade 175 kr och den lilla 35 kr. Hade flera kvar.
Ellen