RÅKNA-CITY

LUGNT

Inte så mycket att blogga om i det sista. Skola och jobb är på G efter sommaren och allt rullar på precis som jag vill.
Rätt segt men samtidigt skönt.
Hade dock inte skadat med något festligt att klä upp sig till eller en liten helgtripp eller dagstur någonstans. Är nog precis som min "spåtant" sa en ensamvarg men stort behov av att det händer något, eller att i alla fall ha något att se fram emot i vardagen.
I eftermiddag ska sonen också få hälsa på mediumet. Då han är under 18 år så ska jag följa med honom. Han ser så fram emot detta. Nästa gång hon är i Hyltetrakten ska jag se om jag inte kan få Bobbe att gå dit också.
Solen skiner idag. HÄRLIGT! Vovvarna och jag var ute i skogen på en skön morgonpromenad.
 
 
Visst är det fint?!
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Spännande =)

2 Adde
skriven :

Helt ärligt Ellen, det är jävligt oseriöst att ta emot en under 18 även om föräldrar är med..Tänk på Martin. Jag har 20års gräns och den ruckar jag inte på..