RÅKNA-CITY

3 år idag

 
Idag vill jag gratta min lilla Kulan som fyller tre år idag. Tänk att denna tokiga hund till slut hamnade i Råkna hos oss efter mycket velande fram och tillbaka.
Mins första natten när jag försökte komma på en bra ursäkt att få lämna tebax honom då det kom som ett slag i ansiktet över hur asjobbigt det kan vara med en valp i huset. Han släpade runt på trasmattorna och pinkade här och där.... ja jisses. Nu sådär i efterhand är man lycklig över att jag inte kom på några bra ursäkter att ta till i telefonen till Nicklas och Catrine på Zir Ozzy´s kennel.... för vad hade denna familjen varit värd utan vår knasboll, knähund och kompis.... INTE MYCKET!
Kram på alla andra hundar i "Tulpan-kullen" från oss i Råkna.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Grattis Kulan :)