RÅKNA-CITY

Lite gnäll tyyp...

Cancer kommer högst upp på min lista... inte som gnäll utan som hatobjekt. Just nu känner jag mig alldeles ledsen innombords för att denna sjukom tar liv och skapar så mycket oro. Miss H jag kan aldrig byta med dig eller säga att jag vet hur du har det men du är i mina tankar varenda dag!
 
Andra småsaker som enbart irriterar mig just nu är...
*Folk som kör 10 km/h för sakta överallt
*Regn
*Folk som pratar och frågar en saker men som aldrig kniper igen tillräckligt länge för att lyssna på vad man svarar.
*Människor som har sina hundar i löpkoppel och som inte verkar veta att det finns en stoppknapp på kopplet.
*Bilister som inte kan hålla ut när man går vid vägen eller cyklar.
*Folk som drar lååånga vitsar som är skittråkiga som man inte fattar poängen på i alla fall.
 
Jisses så gött det är att gnälla av sig ibland.
 
Nu är det bara en och en halv vecka kvar tills Bobbe och jag ska åka med några kompisar till Helsinborg för en utekväll. Ska bli så mysigt!!! Tack till Johan och Emma som passar vovvarna och Martin... jättesnällt!
 
Imorgon ska jag åka till Halmstad och hämta foder från Fodax. Har inte haft sånt foder hemma på evigheter så det ska bli skönt att fylla upp boxen igen.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Håller med !!
Fast regn kan jag gilla ibland...